Historie

Rien van den Boom deed medio 2007 een oproep in de media, o.a. op Keldonk.nl, om te bekijken of er onder Keldonkse ondernemers belangstelling bestond om een eigen vereniging op te richten. Het idee achter de oprichting was om als Keldonkse ondernemers een paar keer per jaar bij elkaar te komen, om ideeën en ervaringen uit te wisselen en om met elkaar te bespreken waar je als ondernemer tegenaan loopt en specifiek ook waar je als ondernemer in Keldonk mee te maken krijgt.

Voldoende draagvlak
De response op deze oproep was boven verwachting en daarom werd er begin november 2007 een eerste bijeenkomst georganiseerd. Klik op de foto voor een vergroting. Deze vergadering leverde direct al 25 aanmeldingen op en diverse toezeggingen van ondernemers die de bijeenkomst niet konden bijwonen. Kortom, er was voldoende draagvlak voor een eigen ondernemersvereniging in Keldonk. Een kleine werkgroep werd belast met de noodzakelijke voorbereidingen.

Op woensdag 9 april 2008 was dan zover. Rien van den Boom (voorzitter), Tijn van Deurzen (bestuurslid), Sander Kanters (bestuurslid) en Coen van de Laar (secretaris/penningmeester) plaatsten bij Notaris van Nunen in Veghel hun handtekeningen onder de officiële papieren. Daarmee was de oprichting van de Keldonkse Ondernemers Vereniging een feit.

Rien van den Boom met Peter Kuijpers50ste lid
Op 22 maart 2010 werd tijdens de algemene ledenvergadering de eerste mijlpaal gevierd: ondernemer Peter Kuijpers van Peter Kuijpers Machineonderhoud werd als 50ste lid van De Keldonkse Ondernemers Vereniging verwelkomd.

© Keldonkse Ondernemers Vereniging 2008 - 2024    ::    Email: secretariaat@keldonkseondernemersvereniging.nl    ::    Design: Webdesign Autoscope